Liekot mākslas mācību par daiļradi
Komandām tiek piešķirts 3D objekts, kas būs viņu audekls, kā arī melnā un baltā krāsa un primārās krāsas. Tie izpēta pamatinformāciju par kontrastu, māksliniecisko stilu un krāsu teoriju. Viņi uzzina par attiecībām starp krāsu un mūsu emocijām un jūtām. Komandas lemj par klienta profilu un pēc tam nosaka, kā viņi pārstāvēs klientu ar krāsu. Viņi izlemj par atbilstošu māksliniecisko stilu, izstrādā skices plānu un pēc tam krāso savus mākslas darbus. Pēc tam dalībnieki apskat visus mākslas darbus, kur tiek apspriestas profilētā klienta īpašības.
"Mākslu pārdomas" spēles dalībnieki uzzina par attiecībām starp krāsu un emocijām. Tajā tiek pievērsta uzmanība klientu profilēšanai, izmantojot neprognozējamu un diskutējošu attieksmi. Radošums ir atklāts, jo tas pārstāv klientu profilu mākslā. Lai komandas būtu veiksmīgas, indivīdiem ir jāuzklausa viens otru, jāciena atšķirīgus viedokļus un jāsasniedz kopīga vienprātība ierobežotā laika posmā.
The team loved the activity; they were 100% committed to representing the new company values. Everyone participated and had a lot of fun.