Klientiem nav nepieciešama perfekta izvēle, viņiem ir nepieciešams vienkāršs risinājums. Klienti saskaņo produkta vai pakalpojuma vērtības atbilstoši viņu vajadzībām. Galvenais mērķis, protams, ir panākt, lai klienti atkārtotu savu pirkumu. Lai iegūtu konkurences priekšrocības, uzņēmumi konkurē ar arvien pieaugošo unikalitāti. Tomēr klienti iegādājas produktus intuitīvi, tikai tāpēc, ka viņi uzskata, kas ir pareizi. Cilvēki parasti vēlas to, kas ir viegli saņemt, piemēram, izvēloties tirgus vadošo produktu.
Bruņojušies ar konkurences priekšrocībām, uzņēmumi nevēlas apdraudēt komfortu un produktu atpazīstamību. Tātad, kā iegūt konkurences priekšrocības? Pirmkārt, nokļūsiet pirmajā vietā. Otrkārt, agrā cenu noteikšana ir svarīga, lai uzvarētu tirgus daļu, kas sniedz uzņēmumam zemākas izmaksas, lielāku relatīvo tirgus daļu un lielāku rentabilitāti. Priekšlaicīga akciju priekšrocība ir ļoti svarīga. Piedāvājot bezmaksas produktus vai pakalpojumus ir gudra taktika klientu uztveres noteikšanai.
Uzņēmumiem jāturpina produktu atjaunināšana, taču izmaiņas jāievieš tādā veidā, lai jaunā pakalpojuma vai produkta versija saglabātu vecas konkurences priekšrocības. Uzņēmumiem ir jāveido ārējie procesi, kas ietekmē klientu pieredzi. Varat arī izpētīt klientu pieredzi - viņu vēlmes un vajadzības, un tad kompānija var nodrošināt procesus, kas atbilst klientu vajadzībām, un tādējādi laika gaitā iegūst ievērojamas konkurences priekšrocības. Klienti ir vislaimīgākie, kad visi biznesa procesi ir saskaņoti, lai apmierinātu viņu vajadzības.