"Escape" spēles apvieno piedzīvojumu elementus, teātri, komandas darbu un specefektus. Lai gan katras "Escape" istabas tēma var atšķirties, tās visas rada izaicinājumu izglābties ar kodu krekingu, atšifrējot pavedienus un izmantojot dažādas prasmju kopas ekstremālā laika spiedienā. To popularitāte strauji pieaug visā pasaulē. Pirmā "Escape" spēle sākās Kioto 2007. gada jūlijā, un tagad pasaulē gandrīz nav pilsētas, kurā nav vismaz vienas "Escape istabas" – tikai Budapeštā to ir 50. Tūkstošgadnieki (pieaugušie vecumā no 18 līdz 34 gadiem) vada šo spēli visā pasaulē. "Escape" istabas ir spožs piemērs pieredzes ekonomikā, kur rodas jaunās paaudzes patērētāji, kuri meklē nozīmīgu pieredzi un rada ilgstošas atmiņas ar draugiem, nevis pasīvi patērē. Tā kā vairāk vietas ir atvērtas un plašāka auditorija ir iepazīstināta ar koncepciju, "Escape" spēlēm tiek prognozēts ienākt galvenajos ekonomikas virzienos. Uzņēmējdarbības aprindās ir pamanījuši telpu komandu veidošanas priekšrocības, jo šīs pieredzes laikā tie saskata reālu vērtību. Kolēģu iziešana no vides, kurā viņi strādā, palīdz nojaukt barjeru un paātrināt saistības procesu. "Escape" spēles nodrošina līdzvērtīgus spēles noteikumus, lai izpētītu komandas dinamiku. Komunikācija, spēcīga vadība un izpratne par jūsu kolēģa individuālajām priekšrocībām ir galvenie veiksmīgas uzņēmējdarbības komponenti (un protams, izkļūšana no slēgtās kastes!).