Aizvediet jūsu komandu līdz pat Everesta virsotnei
18 dienu garā ekspedīcijā, komandu mērķis ir aizvest savus klientus līdz Everesta kalna virsotnei un droši atgriezties atpakaļ bāzes nometnē. Lai uzvarētu citas komandas, viņiem ir jāņem vērā virkne dažādu faktoru, ieskaitot, klientu fiziskās sagatavotības līmeni, laikapstākļus, labāko ceļu uz virsotni, aklimatizēšanos, skābekļa lietošanu, telšu uzcelšanu un protams, jāizstrādā veiksmīgākā stratēģija. Galveno informāciju komandas saņem savos planšetdatoros katrā ekspedīcijas dienā. Komandas sacenšas savā starpā, lai pieņemtu ātrus, inteliģentus un saprātīgus lēmumus. Tā kā katrā augstuma zonā ir ierobežota platība, tad komandas kas būs vilcinājušās būs spiesti iet pa neizdevīgāku ceļu vai vispār apstāties! Pa ceļam komandām ir jāizilda virkne aktīvu uzdevumu, kur var būt iekļauti laikā limitēti telts celšanas pārbaudījumi, ar acīm ciet veicami pārbaudījumi, guļlammaisu sapakošanas uzdevumi u.tml. Komandām arī ir jāizlemj, ko viņu vadītājs nesīs - teltis, skābekli un/vai klientus. Klienti iegūst punktus savai komandai, ja viņi dodas tuvāk kalna virsotnei, bet ja viņiem netiek piegādāti nepieciešamie resursi viņi var saslimt vai ciest no aklimatizācijas problēmām, kā rezultātā ir iespējama arī viņu nāve, kam sekas būs visai nežēlīgas.
Šī augsto tehnoloģiju interaktīvā planšetdatoru spēle ir izstrādāta, īpašu uzmanību pievēršot detaļām, un ir balstīta uz plašu pētījumu par eksperimentālo mācīšanos, ar uzsvaru uz vadības prasmēm un lēmumu pieņemšanu. Peak Performance nodrošina spēcīgu sasaisti starp prasmēm, kas nepieciešamas, lai veiksmīgi vadītu kalnā kāpēju grupu uz Everesta virsotni, un biznesa un projektu vadības prasmēm, jo īpaši komandas vadības un uzņēmējdarbības vadīšanas prasmēm. Kalnā kāpēji sastopas ar tādām pašām grutībām, lai sasniegtu virsotni, kā biznesa līderi, lai gūtu panākumus biznesā. Kā efektīvs empīriskās mācīšanās līdzeklis, Peak Performance ir balstīta uz populāru un saistošu tematiku, ar dažādām spēles sastāvdaļām; tā vienlaicīgi ir gan jautra, gan izaicinoša aktivitāte un tā ir sasaistāma ar ikdienā nepieciešamajām prasmēm un pieredzi.
Ensure the lasting impact of Peak Performance beyond the individuals who played by converting the collective score of all teams to giving impacts! Select projects from the Catalyst Global network’s chosen charity organisation, B1G1 or give to a charity of your choice.
Mēs vēlējāmies darbību, kas radītu konkurences sajūtu, ātras domāšanas iespēju, elastīgumu, komandas darba iespējas, kā arī nodrošinot mūsu komandai izklaidi. Mūsu komanda bija iesaistīta pasākumā. Rezultāti bija jūtami atpakaļ darbā visiem komandas locekļiem, apgūstot prasmes, ko viņi atcerējās pasākuma laikā.