Mācīšanās plānot un organizēt, kā tiek sadalīts laiks starp vajadzīgajiem uzdevumiem un darbībām, ļauj cilvēkiem strādāt gudrāk, un īsākā laikā paveikt vairāk. Pētījumi liecina par stresu, kas ietekmē indivīdus un komandu, jo trūkst efektīvas laika vadības.
Koncentrēšanās uz rezultātiem, nevis uz uzdevumu, ir laba laika vadības priekšlikums. Daudzi cilvēki ir ļoti aizņemti, bet faktiski viņiem ir mazāk darba nekā liekas. Slikta laika vadība ir tas, kas izraisa trūkstošos termiņus, palielinātu stresu un kopumā zemāku darba standartu. Plānojot darbības vai nu kā indivīds vai grupa var likties par laikietilpīgu pasākumu, bet galu galā ietaupīs laiku ilgtermiņā un nodrošinās pareizos rezultātus. Indivīdi un komandas, kurām ir strukturēta laika vadība, tiek uztverti kā profesionāli. Apskatiet šīs komandas veidošanas programmas, kas akcentē un stiprina pozitīvās attiecības starp laika vadību un efektīvu produktivitāti.