Jautājums par zīmola identitāti
Zīmola valsts ir radošs un jautrs komandas veidošanas uzdevums, kurā tiek pētīti zīmola un identitātes jautājumi, liekot delegātiem izaicinājumu izveidot nacionālo zīmola identitāti no jauna. Komandas izgudro savas valstis, pamatojoties uz noteiktiem valsts raksturojumiem. Komandas definē un izveido elementus, kas identificēs viņu nāciju - valsts nosaukumu, karogu, himnu, deju un valsts kleitu. Pasākums beidzas ar augstas enerģijas Eirovīzijas stila izrādi, kurā katra tauta uzsāk savu jauno identitāti horeogrāfijā ar karogu, dziesmu, deju un tautas tērpiem.
Kā valsts, uzņēmuma misija, redzējums un vērtības ir katras organizācijas pamats. Korporatīvā kultūra, darbinieku uzskati un uzvedība ir uzņēmuma vērtību izpausme, bet bieži vien tas nav īpaši definēts.
Brand National ir lielisks veids, kā izpētīt uzņēmuma kultūras nozīmi un to, kā tā ietekme sniedzas tālu ārpus uzņēmuma logotipa uz katra organizācijas locekļa uzvedību.
Mums ļotik patīka "Brand National"! Tas bija īpaši satriecošs un smieklīgs veids, lai noskaidrotu, cik svarīgi ir mūsu cilvēki mūsu uzņēmuma kultūrai un panākumiem!