Izpratne par interaktīvo spēļu iespējam
mācīšanās procesā, amerikāņu daudznacionālā korporācija Emerson Electric
centās iekļaut šo pieredzi savā ikgadējā vadības attīstības programmā Pekinā.
Emersona mērķis bija koncentrēties uz uzņēmuma vadības kompetenču
novērtēšanu, komandu saistīšanu un problēmu risināšanu.
Mēs izgatavojām pielāgotus dārgumu medības, The Discovery Challenge, lai īpaši saskaņot un stiprināt šos mācīšanās rezultātus, un ieverot septiņas vadības kompetences, kas nepieciešamas visiem Emerson vadošajiem vadītājiem.
"The Discovery Challenge" komandu dalībniekiem tika piešķirts "Discovery Wheel", buklets, digitālā kamera, karte un ierobežots naudas budžets, lai pārvietotos pa pilsētu. Bukletā ir detalizētas instrukcijas, grafiki un katras vadību kompetences pielietojums, kā arī divdesmit vietu saraksts, lai izvēlētos, kuras vietas komandas vēlas apmeklēt. Tādas vietas kā, piemēram, Putnu ligzda, Ūdens kubs un Aizliegtās pilsētas apskates objekti, bija sarežģītāki un piesaistīja vairāk spēles punktu.
Ierodoties vietā, komandas izmantoja "Discovery Wheel", lai atklātu faktisko izaicinājumu. Tas varēja būt kādu detaļu meklēšana, fotoattēlu taisīšana vai tikšanās ar mūsu pasākuma tiesnesi, lai pabeigtu komandas kopīgu uzdevumu.
Komandas pabeidza tik daudz vietas, cik viņiem sanāca bija atvēlētajā laikā, atgriezās viesnīcā, lai iesniegtu savas atbildes, un piedalījās komandu debatēs. Kamēr mūsu galvenais koordinators stāstīja par stratēģiskām Emerson vadības kompetencēm, pasākuma vadītāji saskaitīja rezultātus un parādīja komandas fotogrāfijas.
Tiklīdz tika paziņoti uzvarētāji pēc augstāko komandu rādītājiem un labākajiem komandas fotoattēliem, tika vēlreiz nostiprināta Emerson kompānijas galvenā misija un sākās komandas svinības.