Komandas iepazīstas ar vadību, plānošanu un klientu apkalpošanu, vadot upes ekspedīciju.
Šajā aktīvā iekštelpu biznesa spēlē katra komanda paņem uz sevi raftinga kompānijas lomu, kas vada ekspedīciju pa vienai no pasaules lielākajām upēm. Komandas uzsāk plānošanu, mācīšanos un stratēģijas izstrādi. Tad viņi uzsāk 15 dienu ekspedīciju pa upi, lai nopelnītu „Feel Good Factors” un pārtikas mapi, atrisinot dažādus uzdevumus. Pilna izmēra plosti, airi un visa veida autentisks ekspedīcijas aprīkojums rada iespaidīgu fonu šai spēlei, bet iespaidīgs videomateriāls sniedz reālu sajutu šim sportam. Komanda, kas pabeidz uzdevumus ar augstāko peļņu, uzvar spēli.
Upes ekspedīcijas izveidošanai un tā veiksmīgas pabeigšanas pamatā ir rūpīgs pētniecības līdzsvars, klientu apmierinātība, drošība un peļņa – tā ir atslēga veiksmīgai darbībai. Plānošanas un izpildes stadijās komandām tiek dota tāda informācija, ar kuru jebkurš cilvēks var tikt galā, tāpēc efektīva informācijas pārvaldība ir būtiska, lai radītu vislabākos rezultātus klientiem. Dalībniekiem ir arī jālīdzsvaro budžets, lai nodrošinātu, ka klienti apmierināti, bet saglabājot rentabilitāti. Tāpat kā jebkurai mērķtiecīgai darbībai, kārdinājums upurēt ar rūpīgu plānošanu, lai pabeigtu darbu ātrāk, bieži vien būs pārāk spēcīgs, lai tam pretotos. Atbilstošas mācīšanās un atsauksmju iespējas un ir milzīgas.