Inovatīvs sadarbības uzdevums Dunnhumby

Publicēts 2019. gada 1. jūn.

Dunnhumby ikgadējais darbinieku pasākums notika 2018. gada 9.-11. novembrī Crowne Plaza, Džaipurā, Indijā. Tā ir vienīgā reize gadā, kad tiekas visa uzņēmuma komanda, tāpēc Dunnhumby vadība vēlējās noorganizēt neaizmirstamu pasākumu, kas veicinātu darbinieku sadarbību un piederību uzņēmumam. Pasākuma konceptu atbilstoši Dunnhumby izvirzītajiem mērķiem izstrādāja d'frens - Catalyst Global ekskluzīvās licences īpašnieks, vadošais komandas veidošanas uzņēmums Indijā.

Galveni mērķi

  • Komandas darbs
  • Sadarbība starp dažādiem darbinieku līmeņiem
  • Savstarpēja cieņa
  • Uzņēmīgums
  • Kolektīva radošā domāšana
  • Uz sadarbību vērstas stratēģijas izstrāde
  • Komandas lēmumu pieņemšana
  • Grupas dinamika

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Pasākuma diena

Saulainā 10. novembra pēcpusdienā Džaipuras Crowne Plaza zālājā 300 dalībnieki, kas tika sadalīti komandās pa 20, piedalījās "Food Truck Challenge" - komandas veidošanas uzdevumā, kam pamatā ir viens no straujāk augošajiem biznesa konceptiem.

Visas komandas saņēma aploksni, kurā bija informācija par ēdināšanas biznesa īpašniekiem veicamajiem uzdevumiem, tostarp, komandas uzzināja galvenās sastāvdaļas, maltītes pasniegšanas laiku, ēdināšanas busiņa atrašanās vietu un pircēju aprakstu.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

45 minūšu laikā komandām bija jāizveido biznesa attīstības stratēģija. Pēc tam, ņemot vērā pašu izstrādāto darbību plānu un atbildības, komanda sadalījās mazākās grupās. Dažas veidoja busiņa dizainu, savukārt citas izstrādāja un īstenoja mārketinga plānu. Kad tika atvērta pārtikas iepirkšanas vieta, šefpavāri steidzās sagādāt ēdienu pagatavošanai nepieciešamos produktus.

Pēdējās 45 minūtēs komandas prezentēja savus ēdienus, mārketinga un zīmola aktivitātes tiesnešiem, kas pēc noteiktiem kritērijiem noteica uzvarētāju.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Rezultāts

Aktivitāte izdevās vienkārši lieliski, turklāt dalībnieki aktīvi iesaistījās visā tās norisē. Šī pasākuma laikā dalībnieki mācījās radīt nestandarta risinājumus, kā arī labāk izprata inovācijas un radošuma nozīmi - to lieliski pierādīja dalībnieku prezentēto ēdienu dažādība. Veidojot ēdienkarti, ko prezentēt žūrijai, dalībnieki praktiski apguva plānošanu un stratēģijas izstrādi komandā.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Food Truck koncepts palīdzēja saliedēt uzņēmuma darbiniekus, kā arī radīja patiesi īstu sadarbības garu. Lai tiktu galā ar izaicinājumu, dalībniekiem bija jāstrādā komandās, jāspēj paveikt visdažādākie uzdevumi, tai skaitā, jāsadala resursi, jāpiešķir atbildības, jādalās ar informāciju un pieredzi un jāvirzās uz kopējo mērķi. Pasākumā laikā dalībnieki saprata efektīva komandas darba spēku, un dienas beigās ikviens bija patiesi lepns par sasniegto.

Visi klientu stāsti